ДОГЛЯД ТА ОЧИЩЕННЯ
Дякуємо Вам за вибір та довіру до садових меблів компанії Comlife!
Щоб уникнути проблем, які здатні затьмарити радість покупки або впливати на термін експлуатації виробу, просимо Вас взяти до уваги інструкцію з догляду
ДОГЛЯД ЗА М'ЯКИМИ ЗОНАМИ:
Один з найкращих способів утримувати Вашу тканину Sunbrella в ідеальному стані і відстрочити потребу в глибокій очистці наскільки це можливо – обполіскувати та чистити її м'якою щіткою для тканини раз на місяць. Це дозволить усунути більшу частину забруднень поверхні до того, як воно проникне глибоко в тканину. Завдяки стійким до гниття синтетичним волокнам, що використовуються для виробництва тканин Sunbrella, шанси на появу плісняви та грибка сильно знижуються. Проте грибок може розвинутися, якщо не забезпечувати належного догляду. Для розвитку грибка необхідні наступні 4 елементи: вологість, тепло, суперечки та їжа. Видаляючи будь-який із цих 4 елементів, можна запобігти розвитку грибка.

- Настільки регулярно, наскільки це можливо, очищайте тканину (мінімум раз на місяць): споліскуючи її за допомогою шланга або протираючи м'якою щіткою (такою ж, як Ви використовуєте для чищення одягу). Це видаляє більшу частину забруднень і допоможе запобігти необхідності передчасного глибокого чищення (рекомендується проводити її один раз на 2-3 роки, залежно від умов експлуатації).

- Перед тим, як згортати та складати Ваші м'які зони, тенти, тощо, переконайтеся, що вони повністю сухі та чисті, щоб не допустити формування грибка під час зберігання.
- Намагайтеся не готувати поруч із виробом, оскільки дим, випаровування від газу та пари від готування містять мікроскопічні поживні речовини, що сприяють формуванню та розвитку грибка на тканині.
- Намагайтеся завжди забезпечувати хорошу вентиляцію. Неефективна вентиляція, що не видаляє вологе повітря з приміщення, сприятиме розвитку грибка (поріг сприятливої вологості – 65%).
- Для очищення не використовуйте розчинники, миючі засоби або абразивні матеріали.
Не мийте тканину Sunbrella за допомогою мийних апаратів високого тиску води.
- Якщо на Вашій тканині Sunbrella утворилося кілька зморшок, її можна погладити праскою, але тільки встановивши її в режим «для синтетичних/делікатних тканин» (за жодних обставин не використовуйте відпарювач).
ЯКИЙ ПРОДУКТ КРАЩЕ ВСІХ ПІДХОДИТЬ ДЛЯ ДОГЛЯДУ ЗА ТКАНИНОЮ?
У процесі виробництва екстер'єрні тканини піддаються
фторвуглецевої обробки для надання водовідштовхувальних характеристик, що робить їх більш стійкими до вологи, різних типів забруднень (пил, частки рослин, маслянисті речовини, тощо) і запобігає розвитку грибка. Згодом, початкове покриття може втрачати ефективність. З цієї причини важливо регулярно чистити та доглядати за вашою тканиною. Постійний догляд допоможе утримувати Вашу тканину у чудовому стані і вона прослужить значно довше! Залежно від того, як сильно забруднена тканина, засоби серії TEX`AKTIV допоможуть відновити до 80% первісних властивостей.
ІНСТРУКЦІЯ
РОЗДІЛИ ІНСТРУКЦІЇ:
1. Прийом садових меблів.
2. Збір садових меблів.
3. Загальні умови експлуатації (зберігання) та догляду за садовими меблями.
3.1. Установка садових меблів.
3.2. Агресивні середовища та агресивні матеріали.
4. Особливості експлуатації та догляду за садовими меблями.
4.1. Особливості догляду за садовими меблями.
4.2. Дерев'яні поверхні


Обираючи товар, будьте обережні щодо розмірів, форми та інших характеристик садових меблів.

1. Прийом садових меблів.
При оформленні замовлення та одержанні садових меблів
(на складі, в магазині або вдома) не нехтуйте перевіркою придбаних меблів за її комплектацією та зовнішніми характеристиками. Перевірку необхідно здійснювати шляхом огляду всіх деталей, відкриваючи їх упаковку, з метою виявлення видимих дефектів (подряпин; сколів; вм'ятин; суттєвих відмінностей фактури та (або) відтінків матеріалів, що становлять цілісну поверхню, (для цього порівнювані предмети виставляють поряд один з одним) і відсутність комплектуючої фурнітури.
У разі виявлення будь-яких недоліків при отриманні садових меблів необхідно негайно звернутися до Продавця для їх усунення. Не є недоліком (дефектом) садових меблів наявність у його елементах особливостей, обумовлених стилістичною ідеєю виробника вихідних матеріалів чи природним походженням вихідних матеріалів, зокрема: несуттєвих відмінностей фактури та (або) відтінків масиву дерева тощо. На дерев'яних елементах садових меблів допускаються недоліки деревини на лицьових поверхнях: сучки, світлі, темні чи інші, до 15 мм; заглиблення довжиною трохи більше 20 мм, шириною 1.5 мм, глибиною 3 мм. Складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень, також не є дефектом.
2. Збір садових меблів.
Збір відбувається при строгому дотриманні послідовності з'єднання окремих елементів і зйомних блоків готовий виріб.
Пам'ятайте: недоліки та дефекти меблевих виробів, які стали наслідком самостійної доставки та самостійного збору, не підлягають усуненню в порядку гарантійного обслуговування.
3. Загальні умови експлуатації (зберігання) та догляду за садовими меблями.
Термін, протягом якого садові меблі зберігають красу та функціональність, дуже залежить від умов їх експлуатації.
Дотримуючись вимог і рекомендацій цієї інструкції, ви зможете завжди підтримувати в кращому стані кожен елемент ваших садових меблів.



3.1. Установка садових меблів
Садові гойдалки повинні встановлюватися на горизонтальну рівну поверхню, уникаючи перекосів та нерівностей.
3.2. Агресивні середовища та абразивні матеріали.
В одному випадку не допускайте впливу на меблеві вироби агресивних речовин (кислот, лугів, олій, розчинників тощо) або їх випаровування. Подібні речовини та сполуки є хімічно активними – реакція з ними призведе до негативних наслідків.
для садових меблів.
Також необхідно пам'ятати, що деякі специфічні миючі засоби можуть містити високу концентрацію агресивних хімічних речовин і (або) абразивні складові. Застосування таких миючих засобів забороняється!
4. Особливості експлуатації та догляду за садовими меблями.
4.1. Особливості догляду за садовими меблями.
Якщо гойдалка знаходиться на відкритому повітрі, для кращого зберігання, експлуатації та зменшення намокання деревини та м'якої частини, потрібно встановити тент у положення 3 та підтягнути всі липучки, що натягують тент для більшої стійкості накриття. Якщо ж садова гойдалка знаходиться на відкритому повітрі і не використовується протягом тривалого
часу (2-3 тижні) рекомендується забирати м'яку частину гойдалки в закрите, сухе і добре провітрюване приміщення. Садові гойдалки функціонально призначені тільки для сидіння та лежання відповідно, тому не повинні використовуватись для інших цілей.
4.2.Дерев'яні поверхні.
Слід пам'ятати, що всі дерев'яні поверхні згодом можуть змінювати зовнішній вигляд не тільки залежно від кліматичних характеристик та умов навколишнього середовища, а й від того,
як їх доглядає власник. Крім загальних умов догляду (див. Вище) рекомендується для очищення садових меблів використовувати
м'яку тканину або замшу, змочену та добре викручену перед використанням.
Завжди ретельно висушуйте (протирайте сухою тканиною) зволожені ділянки після чищення. Можна використовувати сухе очищення за допомогою пилососа, обладнаного насадкою типу "М'яка щітка".
Категорично забороняється застосування твердих предметів (скребки, губки з покриттям із пластикового або металевого волокнистого матеріалу) при чищенні.
Недотримання вищевикладених вимог та рекомендацій даної інструкції з експлуатації та догляду за садовими меблями, що призвели до виникнення недоліків меблевого виробу,
є підставою втрати права гарантійне обслуговування.
Якщо викладена інформація з будь-яких причин виявилася для Вас недостатньою або незрозумілою, Ви можете отримати додаткові вичерпні відомості та рекомендації у продавця садових меблів.
ГАРАНТІЯ
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ:
Гарантійне обслуговування садових меблів здійснюється відповідно до вимог та термінів, визначених.
Закон України «Про захист прав споживачів». Гарантійний термін обчислюється від дня передачі (доставки) меблів клієнту.
Схема роботи: У разі виникнення претензій до якості меблів у клієнта, необхідно оформити бланк рекламації/претензії у вільній формі та передати його до магазину, в якому було зроблено купівлю товару.
Якщо є можливість сфотографувати причину рекламації на цифровий фотоапарат, і відправити на електронну адресу фабрики з повною інформацією про покупку (місто, ІФО покупця, магазин, назва моделі, тканина, і т.д.)

УМОВИ ГАРАНТІЇ:
Термін гарантії виробу – 12 місяців з дня виготовлення. Гарантійний термін починається з доставки виробу клієнту додому.
Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробів. Термін гарантій у такому разі продовжується на час знаходження виробу у ремонті.
Термін служби виробу – 10 років. У разі придбання дисконтних меблів - претензії щодо якості та зовнішнього вигляду не приймаються.
Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну і виникли з вини Компанії, безкоштовно усунуть Сервісна Служба Компанії. Претензії на вигляд виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються тільки при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються тільки за рахунок покупця. У паспорті виробу знаходиться гарантійний талон, який є доказом
справного стану виробу під час його купівлі. Талон підписується продавцем та покупцем.

Характер дефекту визначає експерт підприємства, що становить під час огляду меблів акт експертизи, що повідомляє покупцю.
Для встановлення придбаного товару Ви можете скористатися послугами спеціалістів найближчого дилера. Ви також можете скористатися послугами продавця або будь-яких інших кваліфікованих фахівців. Проте виробник і організація торгівлі не несе гарантійних зобов'язань та відповідальності в тому випадку, якщо товар вийшов з ладу або був завданий шкоди внаслідок його неправильної установки.
Заповнення розділу «Відомості про встановлення» є обов'язковим і дозволить визначити винуватця у разі виходу товару з ладу або заподіяння іншої шкоди. Термін служби садових гойдалок складає 10 років. Виробник гарантує можливість використання товару за призначенням протягом терміну служби за умовами проведення, у разі потреби, після гарантійного технічного обслуговування або ремонту за рахунок споживача.
ВИПАДКИ, КОЛИ ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ПРОВОДИТЬСЯ

1. Закінчення гарантійного терміна.
2. Невиконання умов експлуатації при експлуатації меблів у сирих приміщеннях.
3. Наявність на виробі механічних ушкоджень.
4. Перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації.
5. Заподіяння шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасний випадок, використання неякісних засобів для догляду за меблями тощо).
6. Завдання шкоди виробу внаслідок навмисних чи помилкових дій споживача.

7. Завдання шкоди виробу, спричиненого потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.
8. Наявність слідів стороннього втручання у виріб чи ремонт виробу самостійно чи організаціями, підприємствами чи приватними особами, не уповноваженими цього Компанією.
9. Нанесення шкоди виробу внаслідок внесення змін до його конструкції.
10. Використання виробу у виробничих цілях.
11. На оббивку та чохли подушок, виконаних у тканині покупця.
12. За відсутності чітко заповненого гарантійного талона або наявності у гарантійному талоні змін та доповнень. У цих випадках сервісне обслуговування здійснюється за рахунок покупця за окремими розцінками
ДЕФЕКТАМИ МЕБЕЛІВ НЕ ВВАЖАЄТЬСЯ
1. Незначні відмінності у відтінках та фактурі облицювальних тканин та шкір.
2. Незначні відмінності у відтінках кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
3. Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладжування рукою.


4. Відхилення від габаритних розмірів ± 2-3 см. на один виріб (згідно з ГОСТ 19917-93).
5. Дрібні волосяні тріщини ("ефект розтріскування), потертість меблевого покриття, що виникли в процесі експлуатації меблів.
6. Претензії щодо забруднення виробів, що виникли в процесі експлуатації меблів, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

При ЗАМОВЛЕННІ ГОЙДАЛКИ з КОЛЕКЦІЇ
MONTBLANCE Classic , MONTBLANCE
Premium
ТА MARSEILLE вИ можете
ОБРАТИ СВІЙ ВЛАСНИЙ КОЛІР М'ЯКОЇ ЧАСТИНИ І ТЕНТУ

ЗРАЗКИ ТКАНИНИ
УВАГА! Обираючи колір тканини, враховуйте, що колір на екрані може відрізнятись від кольору тканини в житті!
О Д Н О Т О Н Н І
С М У Г А С Т І